NeverBeLikeMe..(U)

2010-03-10 11:16:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter jag och typ skriver till Fanny hur jag vill att min nya design ska se ut.  Och jag chattar typ med Maja oxå. Edvin logga typ nyss in :S
Men jag lyssnar typ Sofijah, Du kom som en vind :)
Igår var jag på stan med Sandra, Hon köpte en tröja och godis, jag köpte godis :) jag hade typ inge pengar ;(
Men jag tror jag ska gå på stan imorrn, med B O S T R Ö M <3
På freda vet jag då att jjag ska gå på stan med mamma:) Igår följde jag Sandra på ridnignen hon red Lordy:)
Asså det var as länge sen jag var där, jag kännde typ int igen nått :S
Dom ända hästarna som stod där då jag red där, det var Capella och typ Skalman :)<3
Och dom hästarna som jag har ridit där var Capella Skalman Hampus och Lordy:)<333
Asså Sanddra var as lite i sin grupp :O
Dom va bara typ 4 st, vi är 11 :O:O:O
Jaja nu ska jag gå :)<3




Varför ljuger du för mig, har du kollat på min själ?
Då vet du hur mycket skit jag där inne bär
I mitt innersta rum finns bara djupa sår
Tiden läker ingenting, det har ju gått flera år
Jag står på min bro och tittar ner emot rälsen
Jag tänker; ska jag hoppa? och jag får en klump i halsen
Det känns som allt är över nnu, som om jag är på botten
Livet är ett spel och jag fick nitlotten
Allting känns så värdelöst vill bara komma bort
Bort till andra sidan av himlen eller nåt
bara känna en känsla av lycka igen
Bara kunna vara glad och skratta igen
Det fanns en tid då jag älskade mitt liv
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt
Jag önskar att jag aldrig fötts, nu vill jag bara dö



Kommentarer

Oj, förlåt jag glömde skriva min hotmailadress!^^

Men annars så finns den ju på bloggen:D



Kram<3

2010-03-10 12:55:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback