Många bes :D

2010-03-20 13:13:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Asså ganska fult, Jag har typ as många besökare, Fast inga koment :(

Kan ingen komentera?  känner mig ensammen :(

Igår var jag på skolan, och typ bara 'lekte'

Vi spelade nått fotbolls spel i sär skolan

det är as kul! Vi körde mot killarna och vi vann <3

Haha vi äger!

Vi ska typ få främmande, för amanda fyllde år för 2 veckor sen

så mormor Bodil Isabell och kanske Ann.

Men det ska bli kul att träffa Isabell kommer! Det var grymt längesen

vi träffades!

Jaja, Morgondagen haar jag redan planerat.

Ska fara och rida, baka
(Kanske), se ponnyakuten och nått mer kanske.

Idag ska jag bara vara med våra gäster, och datorn ooch kanske Rasmus :D<3

Nu ska jag typ se nån film på youtube:)

Ses<3



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback