Lisa Fisa Boström<333

2010-03-14 10:52:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



LisaLisa<3<3



Heejhej!
Idag ska Min L I S A F I S A komma<3<3<33<3<3
Hon kmr typ 12, Vi sak fara till mina gulligah odjur!<3<33<3
Igår så gjorde jag inte så  mkt :S
typ bara sattvid datorn och så
Nu väntar jag bara på Lisa, och bloggar som
ni ser och lyssnar på
Issa ft,Jbk - vart tog vi vägen.
,jag ska typ städa mitt rum?:S
Mamma och pappa är påväg till medle och hämta ved.
Men jaja,
Ni får några tråkiga bilder som ni kanske sätt förr




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






Rasmus killen<3
Brallan saknar dig
grymt mke!!<3<3<3<3
Saknar dig!<3
Hoppning med Bellsingen<3
Stallet:)
Krock med typ lastbilar,
Då vi skulle hem från piteå tror jag det var :S
:)
:)
Saknar dig gumman!<3
Majsan<3
Linnea<3
Bästis<3 Gullunge<3

Asså seriöst jag saknar typ er :]<3
Saknar er<3

Saknar Fredriks roliga min :D










Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback