Fiilm kvällen<3

2010-03-28 17:12:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjenare!
I fredas så var jag på skolan och tråka, Vi gjorde inte så mkt.
Men Emilia kunde då inte vara med på filmkvällen :(
Men vi vart iaf 4 st :) annars skulle vi bli 5 :P
Men på lördagen så vaknade vi typ 9 och vi gick å la oss typ halv 3.
Sen kl 1 for jag till stan och träffa sandra. Vi gick då på stan.
Vi köpte inte så mkt:)


Men på lördag kväll kl 5, for vi till låssas kusinerna, Anette Och Kent, Och deras
2 barn Therese och Magnus:)
Therese vet jag inte hur många år hon är. Men Magnus går 1:an på gymnasiet *STAVNING*
Asså jag vet typ inte hur Magnus stavas :S
Menjaja :) Therese kille Peter var oxå där :)
Vi åt nåågon köttgryta med Annanas och ris :D Det var jätte gott!!<3


Men idag så for jag och Sandra till stallet och red.
Då jag och pappa var påväg, så skulle vi köra lillvägen. För pappa hade skottat där
igår då han for hem med traktorn.
Meen vi höll på att köra fast på vägen engång, Och sen hade Matts varit och plogat vägen
och svängt vid kurvan och tagit vänster istället för att köra rakt fram,
 så asså det var en jätte
kant, vid korsningen där. Så vi fastnade :O Så pappa ringde johan
och frågade  vars han var, Och chan var i gjupgroven, och han skulle just
fara där ifrån så han komme och försökte dra upp oss. Men det gick  inte :O
Så vi åkte med Johan, Och han lämnade mig vid stallet, Så han och pappa
for hem och hämtade traktorn. Så pappa for dit och drog upp bilden :)


Men nu är jag hemma och har nyss duschat :)
Så jaa:P



SES PUSS:*<3


En Design Jag Tänkte Ha :P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback