SOVIT...

2010-06-19 09:57:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


..har jag INTE gjort på hela natten!
Asså från början då vi komme till varuträsk typ halv 8. så var alla där, så då bestämde jg nicko julia och julia att vi skulle sova i samma tält, satt efter det så badade vi, fast det var svin kalt så jag badade inte. Men sen gick alla och bbasta sen grilla och då ville julia och julia flytta in i stugan så dom gjorde det, och sen på kvällen typ 10 så flytta jag å nicko oxå in för det läkte in i tältet (asså vatten) sen senare på kvällen, så hade vi typ lekar, dansa och typ bara skrek. Det var ingen som sovde på hela natten förutom julia HHHHHHHHHHHHHH och Nicko. som somna typ 12 halv 1, och vakna halv 6 elr 7, så då åt vi iaf frukost, och godis och prata.
Men nu så fick jag skjuts hem av julia HHHHHHHH's mamma.
Nu ska jag kolla mina hotmail'ssss och sen typ sova<3

SES! :*<3
KOMMER BILDER SENAR!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback