PROGNOZE<3

2010-06-15 21:45:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


MIN DRÖM HÄST : PrOgNoZe<3
MIN BÄSTA SOMMAR EVER : 2010!
BÄST : PROGOZE!

Haha jag hade ganska kul som ni såg :)
Men idag så var vi (alla 6:or och  7:or) så vb, vi bada ganska länge, sen for vi hem, Jag och Julia och sofia cykla till lassa, och då for Julia hem, men vi gick till Sofias mammas jobb, och fick vrm choklad<3 Sen då for vi till stan och gick där i typ 2 timmar, sen cykla vi till mormor, och då komme mamma och hämta oss satt vi for så ridskolan, Det var ju sista gången så vi red fritt, hhoppade och mer. <3  Nu laddar jag ner picasa som SANDRA säger är sååååååååå bra , så jaa.. :)
Kmr nog göra SNYGGA designer och kommer nog börja sälja så småning om :)
Asså jag längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ om 2 veckor då jag ska få träffa min DRÖMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM häst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

SES! :*<3


Kommentarer
ellen

Jag har svarat på de !

2010-06-17 22:42:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback