NELLEI<3

2010-06-27 17:03:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


-Hejsan<3

I torsdags så komme ju Nelllie. Nellie tog typ bussen från malå 10 över 8 och komme fram 11. Så typ halv 11 börja jah gå med Doris från mormor, Så jag var typ framme prick 11.
Då gick vi till pappa och lämna grejjerna (nellies väskor) och då träffa vi världens gulligaste pudel!
Det  var typ en dvärj som var vit och hette Wilma :D Så hon och Doris fick leka med varann:)
Men sen gick vi med Doris till inteflora och lämna hon där, och då var Nellie(Lottas chihuahua ) där :D
Hon var ganska blyg men Glad att se doris:D
Vi slöppte doris där bak och då hoppade Nellie på Doris, det var as gulligt!
Men efter det gick jag och Nelliea på stan och jag köpte en rosa bekini. hon typ en blå blommig dom var jätte fina :)
Det var typ det ända vi köpte för jag hade inga pengar bara så jag hade råd för en kebabtallrik för 65 och bekini fför 99 ^^b
Sen typ 3 gick vi till interflora igen och hämta doris och gick till mormor, och var där typ 5/6 timmar :D
Sen for vi hem med mamma och direkt for vi och bada ! :D
Det var ganska kalt i vattnet så vi bada int så mkt :)
I fredags vaknade vi typ halv 11 då fixade vi oss och åt och lite sånt.
Sen typ halv 4 for vi till Anette och Kent. Vi firara ju alltid midsommar där.
Så iår grillade vi nått konstigt köött :P
Men det var gott!
Sen efter efterrätten såg vi film som var 'Ensam hemma'! :D
Sen var det tävlingar, och det var ganska kul!
Sen såg vi Titanic som jag (vi) alltid ser där på midsommar :]
Vi gick å la oss typ halv 2 och såg klart filmen på morgonen.
Sen for vi hem typ halv 3. Då mins jag inte vad vi  gjorde.
Men vi sove iaf i husvangnen inatt. Vi såg filmen 'The Reaping' elr vad den hette och en till skräckis som jag inte mins vad den hette.
Men vi vaknade typ halv 10 idag så då gick vii in och fika och såg tv.
Sen kvart i 1 for vi till stan och gick dår ett tag sen 20 i 3 gick vi till bussen och då for Nellie :(<3
Men nu sitter jag bara här och slöar och läängtar till imorgon. Då jag ska fara och rida min Älskade Prognoze!



OBS! BILDER TAGNA FRÅN JAGSAANDRA.BLOGG.SE!


Kommentarer

Blir kul imorgon när vi ska rida tillsammans :D

Men vilken tid ska vi rida ? ^^

2010-06-27 17:34:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback