....<3....Rebecca....<3....

2010-01-18 21:29:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


HejHeej:D
Idag har jag varit på skolan:)
Somvanligt;P
Vi skulle ha läs men det komme aldrig någon lärare:D
Så vi fick längre som morgon ;P<3
Sen  hade vi matte, Engelska och typ mitt på engelskan
så gick brandLarmer:]
Så vi fick typ springa ut, Lisa hade inge skor så hon fick
 rida på min  rygg ;P
Sen fick hon låna en sko av mig, så vi fick hoppa på ett ben ;P<3
Sen hadde vi typ lunch, Sen HK och sist
(och tråkigast) so:)
Sen skulle jag till Rebecca:D<3<3
Vi hade typ kul:D<3<3
'Typ' betyder GJÄTTEE!!!!
Sen kom mamma och pappa så for vi hem:)
Nu sitter jag här och typ Chattar med ganska många;P
Okej men typ 4 st, Okeej ska vara lite social med dom ja Chattar med:)

Ses:D<3
 
Bjuder på lite bilder:)

haha lyp Lillen<3
Miin lilla Älskling!!<3<3
Bästa!!!!!!!!!<3<3<3<33<3Bäst!!!<3<3<3Bäst!!<3<33<3<


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback