....<3....Ny Designe....<3....

2010-01-23 13:53:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej:)
Nu så sitter jag här och har tråkigt ;P
Igår var jag på stan med Rebecca<3<3
Jag köpte en Hår spraay ;)
Rebecca köppte typ inget, för hon hade typ lite pengar:)
MenJaja:) Sen då vi var klara på stan så gick vi till Henne, Och åt vårat godis som vi köpt:)
Sen då vi hade varit uppe i hennes rum, så gick vi ner, och typ spela gitarr med Edvin:)<33
Jag hadde as roligt!!!!Jag skratta as mkt!!
Sen så skulle jag hem ;(
Men jag och Rebecca träffas ju på skolan:D<3<3<3<3
Ni kan ju kolla på hennes blogg patriksjarna.blogg.se:)
Sen då jag kom hem så for jag till Liza:D<3<3<3<3
Vi var hos mig, Sen typ 3 min före hon skull fara så gick vi till henne (Lill och Johan)
Och lekte men Frank Noel och Collin:)<3
Men sen så for jag hem:)
Jag och Liza kanske ska gå på stan p åLörda:D<3
Men nuska ni få lite bilder och så:)
Byeee:D<3<3<3

rebecca<3<3<3<3
Bäst!<3<3<3
Zäta:D (Liza)<3<3<3<3


Kommentarer
Liza den BÄSTA ;)

miss u <3

2010-01-28 06:25:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback