Liten Frågesport

2010-02-06 19:08:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Nu så fixaar jag en liten ffråge tävling åt er,
Bilder och fråger kommer och ni ska svara på dom!
Den som har flest rätt får....Aa, jag vet inte vad men du får nått:)
Så här kommer dom:

Okej, Första bilden:

1. Vem är detta?





2.Vem är det hära?



3. Vad heter jag i efternamn?


4. Vem är jag kär i ?
Jag vill kolla om ni vet.



5. Älskar jag tuggummi?






6. Var bor jag??
Bild påväg till stallet.



7. Vad heter Denna häst?

Min sköt häst för 3 årsen. Saknar dig älskling!!!!<3<3<3


8. Vad heter denna häst då??

Min nuvarande sköthäst<3<3<3<3





9.Vem e detta då?

 Eh, Sur....?



Så dära:)
Nu räcker det:)
Jag kmr ha flera sånnahär tävlingar, så det gjäller att vara på hugget!!<3


Kommentarer

1. Lisa

2. nån i din klass? vet ej vem;)

3. Sjödin

4. Edvin

5. Ja det tror jag väl;)

6. Klutmarksstation:)

7. Floppan?

8. Belinda:D

9. Edvin



:)

2010-02-06 22:04:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback