Hah, Statistiken går upp!!

2010-02-28 10:46:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men Heeejsaaan :*<3
Göör alla idag råh? :)
Jag vakna typ nyss, så nu sitter jag här vid öppna spisen och värmer mig :)
Igår så var jag och red med Sandra, vi
galoppera mest den här gången, och red på en volt,
och träna ridvägar, Belinda kan typ int följa en  volt elr nått spår alls! :O
Men vi hoppa inget för hon behöver inte hoppa:)
Vi försökte även träna hon till att galoppera och gå på tygeln ;/
Det funka inte så bra, För då man ska sitta i sadeln på hon så typ
saktar hon av till trav ;]
Och hon har enså konstig galopp :S
Jaja, Sen for jag hem typ 10 över 4, då vi hade
ridit,matat och tart hand om dom (Tamara och Belina) :)


Nu ska jag gå... (:
BYEEE :*<3<33

Min Tamara och Belinda :*<3


FÖRESTEN STATISTIKEN GÅR UPP!!!
DET ÄR BRA! FÖRTSÄTT SÅ!
Men varför komenterar nästan ingen? :(


Ska även byta designe tror jag...
Elr vad tycker ni..? :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.


Vilken tkr ni?? :)<3




Nu kmr lite tester :)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
 Människor som vill vara andra, Varf har nästan
ingen V-inlägg (Videoblogg)? (Nog för att inte jag har det), alla har djur! :O
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Telefon, fjärkontrollen, Ljuslykta
Tre saker jag gör just nu: Värmer mig, skriver, tänker...
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få en häst, Träffa killen jag ä kär i, Va med
Liza :*<3
(Liza måste vara med dig!Asså jag dör!)
Tre saker jag kan: Rida, skriva, va med kompisar :D
Tre saker jag inte kan: Få dig, Få dig älska mig, Få mig ett bra liv med dig
Tre ord jag tycker att du ska lyssna på: JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: ?
Tre favoriträtter: Varma-makor, räkor i kurry sås, 3 små rätter:)

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
En t shirt, och byxor
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på mage
- Hur många kuddar har du i sängen? för många
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Noop...
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Någoongång kaanske ..?






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback