Varför så?

2010-12-29 16:43:18 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Alltså, varför så negativa mot srk?
Jag "känner" flera som värkligen inte gillar srk, dom säger att instruktörerna är dåliga och inte lär folk vad dom behöver veta!
asså bullshit!    Srk är skellefteås största ridförening! jag har ridit där i 4,5 år nu, sedan jag sluta på sarf.  Under dom åren har jag utveklats jätte mycket! Jag har kommit över min hopp rädsla, kunna galoppera utan att vara rädd, fast de var iof för 3 år sen, men iaf. I gunmark, asså jag fattade inte hur jag kunde gå där?
Jag fick inte lära mej någonting under de 3 år jag red där, eller jo, jag lärde mej att rida! efter ca 3 terminer, så var allting ändrat, vi fick rya lärare varje gång! kul, NEJ! och de var typ lärare som aldrig undervisat? Dom trodde knappt vi kunde sadla, tränsa borta! dom sög, så efter 3 år under den usla tiden som var då jag red, så fick jag inte lära mej något nytt. Det gick bara inte, så mamma ringde till srk och frågade om det fanns någon plats i en grupp, det fanns, och då, det var mitt lifs största ögonblick, där fick jag lära mej allt jag inte skulle fått lära mej på sarf. Och än idag så ångrar jag inte en sekund av att jag börja på srk, Skellefteå ridklubb.


Kommentarer

Men jag lärde mig ju inte nåt nytt terminen jag gick på srk:P

2010-12-29 16:53:47

Och förrästen så var sarf bäst!<3

2010-12-29 21:40:14

Håller med Sandra! Jag lärde mig ingenting terminen då jag red på srk, jag har utvecklats mest själv. Och det har jag gjort under den här sommaren :)

2011-01-02 19:25:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback