tråååkig blogg

2010-12-06 18:44:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


haft en så tråkigt blogg på sista tiden, men nu då jag rider olika hästar 3 ggr i veckan så kommer det blir liiiite roligare ;)    Jag kmr ju blandannat rida på ridskolan, har ju med mej mobilen så fotar ju oftast! (justdeja, linnea fotade mej i tisdags så ska hitta usb sladden och ladda in dom!)  sedan så kommer ju jag och linnea rida Contessa en gång i veckan, kanske blir mer ;D<3   och sedan har vi ju lilla belinda som jag och sandra kommer ta hand om. Men ska iaf skriva lite om.. hehe ja, typ mej och hästar jag ridit, hur högt jag hoppat, om jag har tävlat någon gång, och sånt :D

Tänkte börja skriva om min ridutrustning!:D hehhe jag har inte den bästa men man tager vad man haver!=D

Ridbyxor från ullared 200 någonting.
Har inga ridskor/stövlar nu , så rider med dom hära för tillfället! går helt super!
 och så ha vi min fina lilla väst härdå, fått den i julklapp för 2 år sedan.
 och mina ridspön, fick det röda av amanda typ för 3-4 årsedan och det silvriga i sommras på hööks för 199:-
Osså har vi sporrarna

och hur var det med säkerheten nu MAJJA?
-hehe jo bara bra...
hjälm köpt på gekå(ullared) typ för 200 ca(A)
hehe man måste vara säker visst?! ja jag är ju det!:D haha har aldrig ridit i den, fick den i sommras då vi hade hästarna, kommer måsta avnända den nu då vi ska börja rida i lund ;(







hahha okeej det var nog min utrusting :D

Kommentarer

vilken söt header du har! :)

2010-12-06 19:21:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback