besviken

2010-12-25 01:48:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


tänkte berätta vad jag fick i julklappa !:D

ridstövlar (för småa ska skickas tillbaka!), ds spel(hade redan det ska säljas på blocket), smycken, kläder, godis, väska, presentkort..

haha nu kom jag på att det skulle va roligare om jag tog kort så ni fick se, hehe så nu går jag och göre...



haha nu tebax,

örhängen av mamma (?)
väska av mamma
kläder av mormor
pyjamas av mormor
av mormor
filt av mamma
sockar av mormor, ibakgrunden, vantar av mormor.

+, tuggummi + presentkort på kicks av bodil.(moster)
skummtomtar av pappa.
örhängen av sandra<3 (kan vi gå på stan på måndag?, ska köpa the sims3! =D)
Ridstövlarna<3   FAN att dom var försmå...
aja får tebax dom före vi börjar ridningen igen ;)

___________________________________________________-

ja, jag vet jag fick inte mycket. Men mamma bah ; ne du börjar ha så höga krav så du får vad som vi har råd me.
asså hon är så dum, inget av det jag fick ahde jag önskat mej, bara ridstövlarna och väskan.. jag vart jätte besviken...

men jaja, man ska inte klaga för det man får!


Kommentarer

Såg att du kommenterat på skerid's blogg på inlägget om Schatz :) rider du där? jag ägde honom förut och saknar honom fruktansvärt mycket, du får gärna höra av dig om hur det är med honom eller skicka bilder, jag skulle bli så tacksam :)

2010-12-25 14:15:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback