om mej

2010-12-14 22:18:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte skriva lite om mej!

- Jag har varken en morfar eller farfar.
- en av Mina mostrar (ann) har en "platta" i sej, för att hon ska kunna gå.
- jag har aldrig färgat mitt hår.
- jag har haft en kanin som hette charlie.
- jag har haft en fågel.

okej nu tänkte jag berätta lite om dom hära åvan ^

- Jag har varken en morfar eller farfar.
Min morfar dom av någon sjukdom, (minns inte) då jag var 6 år.
Min farfar dog av någon sorts cancer, då jag var 7.

- en av Mina mostrar (ann) har en "platta" i sej, för att hon ska kunna gå.
Ann har opererat sej för hon hade sparkat en basketboll, så hon fick en närvskada i foten som inte går att operera till. Och det hon har heter neuro pacemaker.

- jag har aldrig färgat mitt hår.
en gång har jag färgat mitt hår, men det syns knappt. Det skulle bli 'choklad'  brunt, men det vart inget.


- jag har haft en kanin som hette charlie.
fick charlie sommaren 04-05(?) han var en svart superliten hermelin på 7år. Men min älskade dog tuvärr sommaren 08.

- jag har haft en fågel.
Ziggy som han hette. jag vet inte hur många år han var, men han var en undelat en blå,grön . Det brann i vårat panrum före vi hade byggt om, så då fick han flytta till mormor. Där var han i ca 8-9 månader. kanske ett år. Han hade då varit hos oss i nästan 2 år. Men sen dog han , ingen vet av vad. så då vart mormor så ensam, men hon har ju mej<3

hehe jag hade inget att göra men nu ska jag gå och sova :D<3


linnea ^                                     Nicko^
<3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback