..

2010-12-10 23:15:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


du visste hur mycket jag saknar dig.
mer än något annat.
det var du & jag, vi var fan gjorda för varandra.
trodde inte det kunde gå såhär, allvarligt,
blir så jävla ledsen ibland.
du var mitt allt då, i den stunden.
du var fan det största stödet jag hade i mitt liv
som sedan bara försvann
du förstår nog inte hur ledsen jag blev
hur sårad jag blev
jag förstår fortfarande inte varför
jag trodde jag betydde mer än då för dig
men tydligen inte.
du behandlar mig som luft.
det ända du kan få fram är tomma ord,
jag försöker glömma dig men alla minnen med dig dyker upp,
alla planer vi hade.
jag var så glad tillsammans med dig,
& helvete ,
jag skulle göra vadsomhelst för att få tillbaka det vi hade.
jag försökte, men det räckte tydligen inte
men jag antar att, en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm.
vet inte om du läser detta
men hoppas du vet hur mycket jag saknar dig

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback