22 - Det här får mig att må bättre

2010-12-22 14:11:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


16 – Mitt favoritminne 

17 – Min födelsedag 

18 – Detta ångrar jag

19 – den här månaden

20
– Hästar vi pratat om att köpa/prov ridit

21
– Det här upprör mig 

22 – Det här får mig att må bättre 

23 – Det här får mig att gråta 

24 – En första 

25 – julklappar

26
– Min favoritplats

27 – Det här saknar jag

28 – skolan (brännan)

29
– Ett sista ögonblick

30 – mina rädslor

_______________________________________________________

Då jag får prata med mina närmsta vänner om någon har hänt, min föräldrar, hästar, Diesel och doris (om dom är hos mej då) och jesper kan även hjälpa mej.
Eller så kan jag bara skriva av mej hur jag känner.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback