You are a love killer youre a murderer

2010-08-18 21:29:53 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


The guy a love not gonna lock at this..         I know..


AJ!

Idag så vart det att fara till vårdsentralen, sen skickad till röntgen och senare vidare till
akuten.
Nu ska jag berätta vad som hände..

Idag då jag hade ckyklat till stallet så var sandra där och skulle ta in belinda. Fast då kom vi på att vi var ju tvungna att ta in tamara oxå. Så vi tog in dom. Fast då jute typ Jeanette i tamars box  så då fick hon stå i belindas box. Och då var ju hon så jävla dum så hon stoppa ner hoven i belindas vatten hink. Så hon fastna ju där. Så då skulle ju DUMMA jag gå in i hennes box och hjälpa henne. Fast då hade ju hoon panik då så hon takla ju in mig i sten väggen så axeln for ur led. Sen då stälde ju den dumma ungen på mig utan att fatta någon ting och flyttade ju sig inte fast jag slog på henne och putta hon bakåt. Men sen fatta hon. Så då vart ju belinda och typ alla rädda. Så Belinda stegra och johan ramla typ med cykeln (a) Men doriis låg bara där i höet och sov! Men efter typ 3 sek for armen iaf tillbaks. Men hade skit ot i armen! Så efter typ 10 min så ringde sandra till hennes mamma så honn kom och hämta oss efter typ en halv timme. Så jag, sandra och johan satt och prata i stallet en stund. Men sen då sandras mamma komme så skjutsade vi hem doris och sen ringde jag till pappa då vi var påväg till stan. Så sandras mamma frågade pappa i telefonen om vi skulle till akuten fast då skulle vi till vårdsentralen. Så där var vi typ en halvtimme nästan. Så först kolla en tjej på armen och frågade om jag kunde röra den och hur. Men sen sa hon att jag var tvungen att ha en läkare. Så då fick jag en jour tid på samma ställe. Då komme en läkare (doktor) och gjorde samma sak fast klämde på arme oxå.
Och då sa han att jag var tvungen att fara och röntga. Så då for vi dit och skulle röntga min axel. Och då hade ju mamma kommit så sandra och hennes mamma for hem. Men då var ju röntgen stängd. Så vi gick till akuten och fråga om vi fick gå igenom där. Så fick vi då det. Så jag fick då gå in i ett rum men mamma fick inte följa med. Sådå fick jag stå i en läskig apparat som vibrera och tog kort. Det vart först 2 bilder på min axel och arm. Sen fick jag gå ut och då kolla dom på bilderna. Sen fick jag gå in igen och ta 2 bilder till fast på nyckelbenet. Sen sa dom att jag fick gå fördet var tydligen inge fel med det är fan det! Det gör så ont så jag kan inte  äns blogga nu!!
Jag dör fan!
Men nu har jag iaf en mitella som jag ska ha typ hela veckan tror jag iaf tills jag inte har ont igen.

Jaja så gick det iaf! Så alltså blev det ingen ridning idag för oss elr belinda.
Men får väll rida nästa vecka belinda får väl vila. Vi kmr nog iaf fara dit och longera henne.
Men imorgon ska jag typ bara  ta det lungt å vila! Imorgon far då diesel :( Doris stannar nog..
Nu ska jag se tv elr nått!
SEs!:*<3

Här han ni en bild på min älskade floppan<3<3<3 Saknar dig!<3 första ponnyn jag hoppa 60 med<3
observera ! PONNY INTE HÄST!


Kommentarer

Jag började inte alls gråta:)

2010-08-18 21:46:55

Sv: Du vet ingenting om träning av travhästar och hon får vila 1 gång i veckan, och jag känner Moalina så bra att jag vet att hon gillar att vara ute och springa!

2010-08-19 00:20:26
ellen

Tamar & Floppan rymde en gång hem till oss, fast som tur var fick vi in de i stallet :P

2010-08-19 14:22:34
Anonym

Tamara*

2010-08-19 14:22:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback