Sandra Ekevad<3

2010-08-12 22:52:47 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Godagens! Komme typ hem kl 5 idag. Så direkt tog jg på mig mina nya ridkläder och for till Belinda.
Ringde till sandra så träffade hon där.
Det var skit kul att träffa Sandra igen på längeee ochSåklart kul att träffa min Lillllllaaaa Belinda! Har saknat dom så! Vi red till En äng och red dressyr det gick suveränt, Hon gick i form galska mkt fast det vart lite siåså! har lärt mig och henne mkt mer form nupå sista tiden!
Så vi lär oss mer och mer! Det vart  väldig många många bra bilder (a)
Ni får nåågra bilder sen. Men imorgon blire då att dra till Piteå med bästa Sandra och sova på ladrike och gå på nolia!! Det kmr bli kul! Jag skulle få ett val av mamma att vi skulle ta med doris och så fick inte jag och sandra gå på nolia, elr gå på nolia och inte ta med henne. Så dte vart att inte ta med hon :( Men det kmr då bli jätte kul!!!<3

Vi kmr fara efter 12 imorgon och jag kmr t med datorn så fåse om det blir någon bloggning från både min och sandras sida!

Tästade ju även belsans nya grimma som jg köpt och hennes ben lindor! Det kmr bilder på det oxå!
Hon passade jätte bra i det.
Nu lägger jjag in bilderna och en ny deisgne!

SEs!:*<3

Ja..Det där är jag :DSötaaaa Plutt<3Haha stel häst..?Jag å min lilla söta ponnyPlutt<3333Gullsinge<2Väääääääldigt låg Form!Fin dressyr häst!<3Havet i falkenberg<3Jag och några getter i ume på campingenBelsan i sin nya grimma<3Jag, pappaa å amanda badar i havet i falkenberg!havetfintMkt fint:P:)Jaaag:)Seckor elr hure stavas :P mamma tog fotot

det får räcka!


Kommentarer
Anonym

KÖP INTE LEPPE, DU KOMMER ATT ÅNGRA DIG!!!!!

2010-08-12 23:57:09

Hej, tack för dem superfina orden! :)



Haft en bra dag? :)

2010-08-13 09:53:05

Skulle aldrig våga vara och rida där, eftersom varje gång vi rider förbi där, är det alltid nån lös hund eller en hund som står och skäller som en galning :O:S

2010-08-14 00:20:05
Anonym

fattar du inte att du kanske är lite för stor för den där ponnyn?

2010-08-15 22:07:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback