Så, nu ätit!

2010-08-02 22:47:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sådärja!
Imorgon blire kanske att dra till lidköping elr stanna här en natt till!
Men måste bara säga att detta är typ den bästa camping jag vart på årat tal!
Den heter Gustavsvik, och är 5 stjärning. den har en pool som har en stor rutchkana och har även ett inne bad som är ganska stort!
Så imrogon blire nog att bada!
Och ett stort pluss är att det är gratis å bada men bara ute och det suger!
Men man ska inte klaga!

Men nu ska vi nog se ZUPER ZEBRAN!!!!!!!!!!!!!!!!1<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3 Haha gud så barnskig! men den är faktiskt bra ;)

Ni kommer att få några bilder nu ;)

Vad..? haha
Wiii, undra om reh finns hästar där?
For öven til gysige först sen sala och sen västerås.
REEEEEA
Nämen där vi mamma va in...:S
hittade en jätte stor padda i gävle på campingen!
Fredrik å pappa
Vanja amanda å mamma.


var in på fyndlagret i sunsvall och köpte 3 böcker åt mig!

Världens bästa bok!
Kanske ska börga läsa ikvälll.
Observera! JAG SKA HA DEN BRUNA HÄSTEN DÄR!

Men nu ska jag gå ;)

Ps. Det kommer inte koma så många bilder i bra kvalla för sitter u i bilden hela dagarna men sen då vi kommer ner till göteborg blir det bilder!!

SES!:*<3


Kommentarer

It is the coolest site,keep so!

2011-07-25 13:18:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback