Ny blogg!

2010-08-30 16:54:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså har tänkt lite att börja blogga i en annan blogg... Och nu är besluten!
Det heter sommarhast.blogg.se kommer börja blogga där såfortsom möjligt!
Så kommer snart lägga ner denna blogg och börja på den nya somsagt!

Men iaf. Nu sitter jag här hos victoria och väntar på att hon ätit klart. Och gud vad rufus blivit stor!! Men är dock inte klar växt. Han är typ upp till midjan på mig [observera! TYP!] Lite mindre. Så tänk..Jag är 1.68 och han upp till min midja! Så ganska stor asså...
Men idag på skolan så börja vi medd matte sen slöjd läs lunch franska och tillsist hk! Så en ganska bra dag om ni frågar mig! MEn imorgoon blire något semre. Vi har idrott :/ Något jag inte gillar!  

Men nu ska jag kolla andra bloggar och sen blire att hitta på något med kompisar!

SES!:*<3

ARKIVBILD!

Kommentarer

Vad hette Toves och Angelinas blogg?:)

2010-08-30 18:57:31

För att när man tävlar i ponnytrav ska hästen slutmätas och ha ett mätintyg av veterinär och mätman när den är 8 år. Så hon är slutmätt till 107cm.

En shetlandsponny blir aldrig 120 cm...

2010-08-30 21:32:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback