maja sjödin och schatz!

2010-08-25 15:15:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Uppsitning
Åhejåhå
Fixa stigläder
klar. då börjar vi
Korta tyglar
Tror det vra trav :P
Serpentiner
Så.
Vart ingen galopp bild för hade så dåliga dom var suddiga. och förlåt om dom var  det men hade ju mobilkameran (A)

Men iaf nästa vecka blire privat lektioner med lilla killen. Så kameran hänger med! :)




Idag vaknade jag kl 6 då steg jag uttt och var as hungrig. Gick ner och sminka mig orkade inte platta håret. Så hade lockigt idag! :] Men iaf, sen gick jag ut till jeppe occh gav han mat ohc vatten. Sen hade jag ganska mkt tid över fast orka int äta. Så jag gick till taxin kl kvart över 7. Så då komme
vi till skolan typ kvart tjugo i. Då började vi med läs fast fick lite saker från bilden. Sen hade vi engelska, matte, lunch, svenska och kemi. Sen sluta vi kvart över 2 istället för halv. Så då åkte jag med 2 bussen till medle. Och imorgon ska vi ha lk :( Lifskunskap det sug!!:(:(

SES!:*<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback