Det som inte går att laga med sivlertejp, är trasigt.

2010-08-06 19:07:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ida vart det att fara till ett uneverseum och såg på Fiskar och andra djur :D
Det vart värkluigen jätte kul! Fast glömde kameran i skåpet men tog kort med pappas mobil så det kommer bilder sen då vi kommer hem.

Sen typ 1/2 gick vi till Liseberg och gjorde ganska mke.
Vi åkte först kållerado det var något hjul elr nått som man satt i och den for runt ivattnet.
Kommer en bild senare.
Sen gick jag och Amanda spök hotellet och det var as läskigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då vi komme in i huset sa en kille som hade sminkat sig och klätt sig som en vampur tror jag han skulle föreställa att vi skulle hålla händerna påå personen som var framför på axlarna.
Så det vart 3 killar framför oss och en tjej och en kille bakanför mig.
man fick aldrig släppa personen framför jagvet inte varför men det vart väl för säkerheten.
Senare under 'resan' vi gjorde i hotellet var det ett rum som snurrade och det kändes som att hela gången snurra fast inte gjorde det.
Sen var det en liten korridor som det var en planka som man skulle gå över, och speglar som golv. Det var en lampa på varderasida och sen då man kollade ner såg det ut som att det inte vart något golv.

Sen var det ett ganska stort rum som såg ut som i Titanic's matsal. Det var vatten på golvet och bordar och stolar som hade sjunkit och man såg bara en bit av det. Vi fick då gå över en bro över vattnet.

Detvar en vampyr som kolla rakt  in i mitt ansikte och jag skrev jätte högt och mke!!

Men sen då vi komme ut gick vi och åt ben & Jerry glass. Detvar jätte gott!
Sen gick jag å Amanda och åkte slänggungan och sen åkte vi inge mer.
Vi spelade i spelhallen och jag köpte rosa sockervadd :D<3
Men sen for vi hem.
Till middag blire typ kyl rensning jagvet alltså inte vad det blir.
och ikvblire att duscha och se tv ochkolla på datorn.

Nu kmr lite bilder iaf!

Balder, Fast vågade inte åka den :S
Någon


Kommentarer

Sv. det är okej :) Är bara kul att folk gillar ens idér :D

2010-08-06 22:43:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback