Kär

2010-08-27 22:50:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det  var värkligen första ögonkastet..       Direkt vi sågs..
Fast..Nee.     Så vare inte..
Tog fan 1halv år..        Satt ju med han i cafeterian nån gång..
Men varför fatta jag inte att det var du..?
Allt jag ville ha...         Men det är inget som går som man tänkt..
Allt gick så fort..      
Snart äre ju slut..        Några månader är allt jag har av dig. Jag kmr alltid älska dig..




För om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig. Du kom som en vind, du var som en prins, men du försvinner
en dag och kmr aldrig bli min..
Såren läker med åren, det har dom gjort förut men du ska veta att jag kmr sakna en bit och det är du..
Varje gång jag ser dig blir jag alltid lika glad, Jag önskar att du får mig känna så varända dag om det var vi. Snälla ge mig chansen som du vet att jag är värld, Jag har en dröm i mitt huvud och den slutar ej såhär.
Jag ber dig om en sak, men förstår om det är svårt. Jag blir lyckligas i välden varje gång jag får se dig le





Idag på skolan hade vi läs, idrott,so, lunch, matte, franska(språk), biologi.
Dagen var iaf ganska bra.           Till lunch vare nå kyckling. Var ganska gott.
Men iaf. Jag såg då min älskade. Men så inget..  :/
Jaja. Jag måste då prata med honom snart.
Saknar hans leénde
Iaf. Hejdå. Har inte mkt attt berätta!
Stötte då på en kille på maxi idag. Haha an rörde min rumpa (A)
Men han var då as snygg!=)<3
Jaja hoppas jag träffar han iigen! :"?

Hejda.



Snyggingdär^
Asså gud jag älskar dig, snälla fatta. Jag darra i hela kroppen då jag serej. Jag Älskar så jag skakar
av kärlek. Allt jag tänker på är dig. Du är allt...
Älskling<3

http://theboiiis.blogg.se







Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback