Jag bara hatar!

2010-08-18 10:43:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså det var en VISS tjej som komentera på min blogg att jag inte visste vad en martingall var!
Är hon helt jävla störd eller? Såklart jag vet! Jag har satt på en martingall minst 100 ggr. Så jag vet!



Idag så blir det att sticka till stallet och kolla till belinda! Far nog vid 1 skulle jag tro:]
Men kanske tar med mig doris. Diesel får stanna hemma. Doris är så mkt enklare att ha med sig för hon rymms då i cykelkorjen! :P
Men hoppas inte belinda blir rädd  för henne. Men det tror jag inte hon är så säker så :P
Men tar med mig kameran för ska träna dressyr med henne! Det behövs nog. Men blir nog med sadel idag för hon får så lättont i ryggen då man rider barbacka. Men jaja..det var typ mina planer! justja ska lägga in en lista! så LÄSSSSS!:*<3

Det långa hästtestet!
Alla hästtokiga fyller i det!

~ Hästarna ~
Första hästen du styrde själv: Mins inte (A)
Hur gammal var du när du red för första gången: Vet ej..
Vad hette din första älsklingshäst: Skalman<3
Hur många älsklingshästar har du haft: Tusen
Vad hette alla dom hästarna: Men gud det är ju as många
Vem är din älsklingshäst nu: Prognoze<3<3

~ Din älsklingshäst ~

Din älsklingshästs favorit...
... Sysselsättning: Äta
... Ämne (hoppning, rida ut, dressyr osv.): Hoppa gallopera och dressyr
... Godis: Typ allt,Äter tillochmed kaningodis.
... Foder: Vetja. Kraft kansk..?
... Hästkompis: Tuffe och 2 andra
... Hinder: HÖGA
... Gångart: Gallop såklart

~ Utrustning ~

Hur många ...

... ridbyxor har du: 2 :d
... hjälmar har du: 2
... spön har du: 3
... ridvästar har du: 1
... ridskor har du: 0

... ridstövlar har du: 2

...grimmor har du: typ 7
... träns har du: 2
... sadlar har du: 0
...täcken har du: 0

Vilken färg var dina första ridbyxor, om du kommer ihåg: Svarta
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Blå

Vilken färg var din första grimma: Randig


~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [x]
Galopperat [x]
Piaff []
Passage [/]
Tölt [x]
Hoppat utomhus [x]
Badat med häst [x]
Ridit på en hand [x]
Testat voltige [x]
Suttit på en häst som skenat []
Tappat kontrollen över hästen helt [] Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x]
Framdelsvänding [x]
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [x]
Tävlat i dressyr [/]
Tävlat i fälttävlan []
Tävlat i någon annan kategori []

~ Hästraser ~
Jag har ridit...
... en fjording [x]
... ett arabiskt fullblod [ ]
... en korsning [x]
... en welsh []
... en tinker [x] (irish cob)
... en shire []
... ett engelskt fullblod [ ]
... en connemara [x]
... en dartmoor []
... en islandshäst [x]
... en shetlandsponny [x]

~ Din ridning ~

Rider du på ridskola: japp
Isåfall, hur många gånger i veckan: 1
Har du medryttarhäst/ponny: Ja
Isåfall, hur många gånger i veckan: Typ alla dar

Har du häst/ponny på foder: nej
Hur ofta rider du honom/henne isåfall:-
Har du medryttare på honom/henne:-
Har du egen häst: nej

Hur ofta rider du honom/henne: -
Har du medryttare på honom/henne: -
Har du tävlat med någon av dessa hästar ridskolehäst,medryttarhäst, fodervärdshäst eller egen häst: Ridskolehäst

~ Dina avramlingar ~
Hur många gånger har du ramlat av: många
När och på vilken häst ramlade du av på första gången: Trullsa tror jag 
Har du ramlat av och skadat dig allvarligt: Nej
Hur såg din roligaste avramling ut: Då jag skulle 'hoppa' av belinda en gång, så gled jag runt halsen, sandra typ dog av skratt..
Brukar du skratta eller gråta när du ramlar av: Skratta elr beror på om jag gjort illa mig.

~ Upplevelser till häst ~
Har du ridit långritt med övernattning: Ja
Har du ridit långritt med fika: Ja
Har du ridit islandshästar på turridning: Nej
Har du gått på ridläger: aaa
Isåfall, vilket av alla ridläger är bäst: har bara varit på ett så sarf.
Har du ridit utomlands: nej
Isåfall, vart någonstans: -

Och hur var dom hästarna/hästen, och hur var stället: -


Så haha att jag svara på många :P

SSES!:*<3
 
Random picasa bild


Kommentarer

Får jag också följa till Belindaaaa?:)<3

2010-08-18 11:14:36

Haha neej det är du inte!:)

2010-08-18 20:48:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback