Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig..

2010-08-17 20:08:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ängel..Det är du för mig..
Men varför skulle jag just börja älska dig!..
Du är allt för mig..    Du vet inte ens att jag finns, Du ser mig inte.
Det är bara allt annat men inte jag..

Du är värd guld men du fattar inte hur mkt du betyder för  mig elr hur jag känner..
Du är bara allt man kan önska sig..
Alla min kompisar tkr jag borde satsa på någon annan..
Men inte jag.jag älskar dig för den nu är..     Inget kan stoppa mig..




Hejsan!
Idag kl 8 skjutsade mamma mig och amanda till mormor. Sen for hon och jobba sen 5 i
10 kom hon och hämta oss. Då for vi till tandläkaren. Vi lämnade då diesel och doris  hos mormor.
hos tandläkaren fick jag en jour tid. kl 10 över 10. amanda hade tid kl 10. Och då skulle dom typ bara laga min taand fast don tyckte den var så låg satt dom höjde upp den. Dom la på någon såndära vit smörja.
Satt nu har jag en förstor tand i min käft!
Sen kl 1 kom sandra till mormor så då gick vii till stan med Diesel och Doris och lämnade dom på interflora.
På stan köpte jag inget förutom lite godis och hundgodis! :D
Diesel och Doris tyckte dom var förstora även fast jag tog dom minsta jag hitta :P
Men dom är ju som dom är...
Iaf så kl4 cirka (a) så komme mamma och hämta oss. Så då tog vi med oss diesel och doris och for hem! Sandar fick följa med oss hem. Så vi lekte med hundarna lite och nu måste jag gå ut till
JESPER!
Pappa skulle köpa konpost galler så sandra får nog tillbaks sitt imorgon om pappa inte glömmer att köpa :P
Men han kmr noghem snart. Sandra for iaf för typ 10 min. Och då gick jag och satt mig vid datorn och kolla bloggar! :)


SEs!:*<3

RANDOMBILD+FULBILD


Kommentarer

Sv: Han har ju typ bara martingal när dom tränar dressyr med han:)

2010-08-17 20:25:40

såg din kommenatar på sandras blogg, vad gör det om en häst har martingal ?? Antagligen har man martingalen för hästens bästa. Jag använder martingal för att Fatin inte ska kunna hänga och slänga med huvudet + att hon inte ska kunna springa med det högt upp i luften.



Martingal är en hjälptygel i hoppning, just för att hästen inte ska kunna slänga upp huvudet. Jag använder det hela tiden, för att Fatin funkar så bra att rida med det .



2010-08-17 21:01:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback