Hästar jag minns

2010-08-23 19:46:18 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Smokey

Marton

Cornelia

Bryan

Chipp

Aminette

Sådär. Lite hästar från srk som jag minns men inte finns kvar.
Det är även några mer fast det inte finns bilder på.
Te x.
Miss Ellie
Ossika
Liljan
Charlie

Occh några mer fast minns inte vad dom hette



Vad jag gjort idag!

Kl 6 vaknade jag för att sminka min och platta håret.
Sen gick jag till taxin och mamma följde med.
Först var jag ensamm men sen kom mattias.        Och imorgon ska även emma,johannes, petra (<3<3) och Wilma(<3<3) med. Så det blir kul! älskar värkligen petra och wilma!:]
Men vi först pratade vi lite. Sen gick alla på skolan ut och hissade flaggan :D Och sen gick vi in och fick en rullo glass :D Haha sen fick rast, sen fick vi en pärm, penna och sudd.
Senare fick vi sluta! :D
Vårat schema och att vi går 10 över 3 varända dag, och halv 2 på onsdagar.
Det var ett jätte dåligt schema!         Och det värsta av allt är att vi har franska 3 ggr i vecka! :(
Det suger! Men sen cyckla jag till stan och mötte mamma. Doris vart as glad att se mig :P
Sen gick vi och fika. Sen typ 12 cykla jag till sörböle och vänta på sandra vid skolan. Då for vi till busskuren på andrasidan, och prata med Johan och Chrille :D
Haha dom var kul...NOT
Men iaf. ssen cykla vi till stan och gick där.          Vi köpte godis :D Men kollade lite på kläder.
Imorgon ska vi iaf till medlefors. Vi ska typ cykla. Så jag ska hamed mig fika.
Men sen far vi till skolan och äter lunch, far tebax, har tp fem kamp, slutar :P
Så jg cyklar till mormor sen. Kanske hämtar sandra på skolan och så får hon följa mig på ridningen.
Blir ju första gången efter sommarlovet!:D
Saknar alla mina älskade kompisar<3<3<3 Det är typ 3 som har slutat tror jaag. Jag vet iaf att Maja och Linnea ska sluta:(

Men iaf.

sEs!:*<3
Copyright Anna Lindrothkit. Saknar dig älskling<3
kit är en korsnings c-ponny. En som kan vara lite busig i spiltan men väldigt fin att rida. Han har tävlat både dressyr och hoppning med vinster och placeringar.

JAG ÄLSKAR DIG KILLEN! tar nog med mig kameran om snarda följer med så det kmr bilder! :)


Kommentarer

Sv: Visst får du det, hon är urduktig !

2010-08-23 20:12:04
ellen

Sv: Jag har ju redan ridit, fårse om jag hinner imorgon, men blir antagligen på nån äng, eftersom jag tycker det är det bästa sättet att träna galoppen på =)

2010-08-23 20:53:26
ellen

sv . kanske det gör^^^

2010-08-24 20:42:39
Anonym

Maja och Linnea ska väl inte sluta?

2010-08-25 15:08:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback