Gud vad jag blir sugen på att köpa!

2010-08-29 12:09:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså detta är vad jag bara inte kan motstå då det gäller prognoze och belinda!

Prognoze
    Schabrak   Blå


Prognoze  Brun grimma.


Prognoze  
  dom bruna lindorna.


Prognoze    dom blåa och vit.


 Prognoze    Vita benskydd fram och bak.





Belinda     Rosa huva.

Belinda.    Gullig rosa grimma.

Belinda     Rosa lindor.







Hejsan!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på... Igår varte då bara att vara hemma. Kanske sticker till stallet och tränar lite på volterna...
Tror nog det.                 Men iaf.. Nu sitter jag och lyssnar på
sofijah - Du kom som en vindTyp sant..


sES!:*<3


Förästen en bildbomb på proggan<3
Sorry om det kmr många bilde på henne menjag saknar henne som fan! :(<3


Obs! Sandra har tagit bilderna med sin kamera!
älsk<3Pil3Fina tjejer därå<3Puss gumman<3saknar dig pluttan<3Tuffe<3 Saknar hur du alltid kollar på en då man ropar och kommer.
Minns dig<3Honbah : det är skönt att vila med underläppen
PussDIG!!!!<3<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3
Gullhästar<3Rumpaaaaa<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3
Pluttplutt din tjock  häst<3Ånej ´Tuffsen gick ju. då måste jag oxå gå.Tuffelito<3Sötahästar där<3
Asså gud tjejen du är att jag har<3och där sitter sandra på badkaret bah helt random:O
Prognoze:  GRÄSSSSS!!!Älskar digtror ni  jag får mig upp på henne?...NejHon slog mig ..:[Jag tittar fram...Om man ser mig då..



Älskar dig..Du är allt jag har och det kommer då alltid vara<3 Längtar tills i vinter då jag får rida dig din fina lilla häst<3 Minns hur vi galoppera på ängarna..Hoppa över hinder...Och hur jobbigt du tyckte det var att bajsa, sova och gå ifrån tuffe...Men jag älskar dig. Minns då Sandra och Tuffe för iväg från oss..Så gjorde du din samlade galopp på samma ställe och for iväg som en raket, och prutta...


JAG ÄLSKAR DIG PROGNOZE SJÖDIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

KOMENTERA!!

Kommentarer

Ska ni ha de i vinter ?

Sandra sa till mig att ni inte skulle det, men ni kanske har ändrat er ?:P

2010-08-29 15:35:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback