Dressyr i skogen!

2010-08-22 09:44:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blir det att rida lite dressyr med Belinda.
Första gången jag rider sen detta hände i axeln. Vet exakt inte om jag KAN rida, men hoppas.
Pappa ska skjtsa mig. Doris kanske hänger med. Men vi ska då ta med hinderstöden som hittades igår! :)
Nu sitter jag då och äte frukost. Var nyss ute och gick med doris och var hos jesper. Det var så blött i hans hage så han får  komma ut ikv istället.

Och imorgon börjar ju skit skolan om:(
Och vi kmr typ inte ha någon sovmorgon alls...Och matte varända måndag på morgon D:
Asså skit! Jag hatar verkligen skolan!

SEs!:*<3


Ny design!


Kommentarer

Jajamensan det är min häst. Casper heter han. Med honom tävlar jag i hoppning upp till 1 m men kommer nog nästa säsong att gå upp till 110. Vi tävlar lite dressyr också men bara hemma på klubben.



Har skrivit det på Sandras blogg på komentar så gå in dit och läs. Orkar inte skriva igen, det är så komplicerat typ :S

2010-08-22 10:28:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback