Camping i Göteborg!

2010-08-05 21:08:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan! Måste bara säga att jag är hemskt ledsen över dålig uppdatering! Men nu kmr vi då vara på denna camping i 2-3 dar så då blire uppdaterring minst 2 ggr om dan! Men nu ska jag berätta vad vi gjort ida!

KL1 checkade vi in på campingen här i göreborg, Sen for vi till stan! Det vart spårvagn då såjävla coolt asså ;) Sen for vi runt lite på stan å kolla. Senare bestämde vi oss att åka en sightsing och den skulle vara ityp en timme. Men då vi komme dit så var bussen full så då gick vi och åt. Sen halv 5 igen gick vi dit och fick blats i bussen. Det vr ganska intressant faktist, fast lång tråkigt! Det kmr några bilder sen jag han ta, för kameran fick slutström.
Sen då vi komme tibax gick vi ochh träffa amanda och då delade vi upposs, jag gick med mamma  och amanda med pappa. Så det vartdom sakerna jag köpte: Kofta mörk Lila, 2 linnen och HaremsByxor (bajsar braxor) Sen kl 7 träffades vi och tog spårvagnhem igen. Så åt nyss och har bytt om.

Tisdag: Var i wadköping och såg och tog kort.

Onsdag: Fricampa på ikea i göteborg till idag.

Imorgon blire nogbara att gå på stan och åka en sightsing i båt och va på campingen tror jag!
Men på Lördag Blire att gå på lisseberg!! Och då hänger kameran förståss med!
Men nu ska vi få bilder så bloggar jag mer imorgon!

                                                                                   Måste bara säga  att jag saknar alla där
                                                                                               Hemma!

Hundar ganska dålig bild assså
FINA hästar!
Ridande poliser idag göteborg
Öreebro
Göteborg
POLISBIL
Vatttttttten
Någo  bild :S
Camping vi är på nuuu
Doris

Hästtransport
Ikea
Hästar
Kossor
Igår
HIPPPPIIIIII
Örebro


Kommentarer

Sv: ja , jag red där när Bilbo fortfranade fanns kvar. Red han några gånger, verkligen en jättefin häst :D

2010-08-06 13:29:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback