Belinda Din Skit

2010-08-22 19:03:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Haha gud vad jag älskar min lilla ponnie<3

Jah..Hej! :P
Idag så var jag då hos belinda. Då jag komme dit tog jag in belinda och då komme sandra :)
Hon börja rida. Vi red bara ner till paddocken och red rund för uppvärmning.
Vi börja med att hoppa tp 3 ggr var. Det vart bara kryss för hontkr det är
sååååååååååå jobbigt!^^
Men iaf. Det vart några bilder! Senare efter vi hoppat red vi dressyr med henne. Vi red på volten
och träna galopp. Fick henne i galopp 2-3 gånger. Det är bra! Bara att jobba på och träna!
Vart även några bilder där.                  Men klev då nyss ut ur duschen och sitter här och
väntar på miiddag. Pappa ska typ köpa något i stan HOPPAS PIZZA!<3

Nu kmr i af 2bilder från  idag!:)

Sandra och belinda
med kort stigläder (A)

Jag och belinda


Kommentarer

asså inser ni inte att ni är alldeles för stora för den där ponnyn? det är ju fyfan synd om henne, och om ni vill komma någonstas i denna hästvärld skaffa varsin stor sköthäst ist

2010-08-23 20:40:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback