SKITER I KOMENTARERNA I DETTA INLÄGG OC...

2010-04-21 19:00:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


SKITER I KOMENTARERNA  I DETTA INLÄGG OCH I FÖRRA!

Imorgon fyller jag år<3

Jag säger inga namn lr nått mer än detta:

Några ... I Min Klass Har ...

Så det vara allt om ni vill veta vad så kan ni adda mig på msn lr skicka ett hotmail till mig
[email protected].


Nu sitter jag här och lyssnar på en riktigt kärleks full låt som heter; Allt för dig<3
Och tänker på en kille som jag verkligen gillar (ÄLSKAR) (!)
Asså  gud vad jag älskar han!
Asså nu då en
annan kille i  min klass har ... Så har jag börjat sätt han på ett annat sätt..:(
Asså nu gillar jag han typ inte längre.. lr gillar mer...( fattar typ inget )

Kmr lite bilder från klassen sen..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Vad skulle mitt liv vara utan er...:(<3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vill höra dom orden att du känner samma sak det kanske inte händer
men jag hoppas varje dag det sägs att hopper är det sista
som lämnar människan så jag har kvar hoppet om att vi hittar varan
tänk om livet har en mening men jag tvivlar på de nu
för jag trodde nästan på att min mening var du

men jag trodde väll fel ja det visar väll sig kanske
kommer det en dag då du kommer till mig..
En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig.
Jag kanske trodde för mkt jag kanske tog och överdrev
men det kändes så rätt hur kan det då vara fel
men en enda sak måste jag få dig att förstå
att jag älskar dig, ja det är äkta
och ingenting på jorden kan få det att ändras
kanske är jag dum som tror jag duger för dig
men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig

Det e så konstigt att man alltid tror fel om en person
vissa betyder mer än andra men är jag en av dom?
Jag har försökt så många gånger
så jag orkar inte mer hela jag faller i bitar
och det händer steg för steg
det började med skolan, sen familjen, sedan vännerna
sen kom du in i bilden, och nu hände detta

nu är ingenting bra men jag försöker ändå kämpa
jag vill tro på att det finns nåt, jag vill tro på det rätta
men jag somnar och vaknar med tårar inom mig
mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig !

För du fick mig att må bra, iallafall för studen
kommer aldrig ske igen, så jag raderar den sekunden
jag vill inte förstöra, men det är redan försent
fler än ett hjärta har krossats, kanske inte lyckas bli helt
men jag vill förklara för dig att du fick mig att falla
men när det gäller ditt leende, så slår du alla andras...



<3



DETTA ÄR SANT!



:(




Jag verkligen älskar dig...
Och inget kan få det att ändras!
Men vem vet..
Om du gör samma sak som dom andra killarna så får vi se...



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback