Nu sitter jag här i mitt tråkiga liv och leker, Men någonting måste...

2010-04-12 19:26:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter jag här i mitt tråkiga liv och leker, Men någonting måste men ju hitta på, Så  jag tänkte faktist bjuda på lite (massor) av bilder som är gaanska ny tagna, Sen har jag tänkt igenom lite...
Te x. Vad ska man hitta på här på landet i en lite by som inte finns nått att hitta på i?
Jo, Gå ut med Rasmus! <3
(jag är ju smart!)
Men nu tänkte jag även skriva lite längre inlägg än vad jag brukar! Men då måste jag ju ha något att skriva om...
Jo, Idag vare ju en tråktig skol dag. Sen cycklade jag på Linnéas cyckel och skjutsa hon, Så lisa cyckla på sin cyckel, Men jajaa, Vi cyckla då till ica och köpte tuggummi och lite sånt :)<3
Sen for vi hem till Lisa, och sen gick jaag till stan.
Jag gick ju till Disel och Doris, Dom brukar ju bli jätte glada och hoppa, Men nu skälde
STAVNING* dom! Asså dom är så söta! :*<3
Sen då jag var ute med dom, Så gick jag förbi Hemmakväll, Då träffa jag Henrik, Marcus, Filip, Emil och några fler ;)
Nu sitter jag och chattar med Li, Sandra och Emil :)
Men nu kommer bilder:)




Så fina bilder :D<3

SES! :*<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback