listen hot stuff, I'm in love..

2010-04-15 19:31:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Updateringen, Har varit grymt dålig i veckan!!
I tisdags gick jag till stan och lät Marielle skriva på ett papper om våran praktik vecka, Om en månad.
Sen for jag och mamma på ridskolan. Jag och Lina var först där och vi fick välja häst! Haha vi fick typ om bästa :P<3
Jag tog Pontus<3 Lina tog typ.... A jag vet inte :P<3
Sen i onsdags for jag och Julia till Julia, Julia (som vi skulle vara hos) skjutsade mig:D
Sen ringde Ronja och då hon kom så fikade vi, spelade wii, sen gick ut och cyckla, Då  for typ Ronja hem, Sjöng singstar , Då for julia hem, Sen då dom ätit kom dom igen, Sen for vi till Ica och köpte lite, Sen spelade vi kort :D<3
Så det var kul!
Idag var jag med julia (Inte hon vi var hos igår)
Nu sitter jag och lyssnar på Ke$ha - Blah Blah Blah. Den äger! <3

SES! :*<3


I'm in love..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback