Jag Har En Dröm..

2010-04-09 22:41:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


..Att Det Ska Bli Du Och Jag! :*<3
Du Vet Att jag Älskar Dig Men Ändå Så Gör Du Inget.. Fattar Inte..:(
Men Det Är Bara Att Hoppas..
Jag Gör Vad Som Helst För Att Få Dig..
Jag Vill Bara Vrida TillBaka Tiden Satt Allt Blir Som Förr!
Bara Du Och Jag..Ser Film..
Men Nej Då..Det Får Jag Ju Inte..





Tjenare!
Idag var jag och Lisa i Pite å bada :D<3
Svin kul!<3
Fast jag slog i tån
(Foten) Satt det börja blöda så jag fick inte på  mig skon sen :(
Det gör jätte ont! Kan knapt gå, Och jag ska  ju fara och
 rida imorrn, Fast hur det ska gå vet jag inte! ;)
Och vi Träffa Johan Och någon kille från hans klass så vi typ åkte lite med dom.
Men sen for vi  hem till lisa och sånt, sen komme mamma direkt och hemta mig satt vi skulle fara på solbaken :) Vi for på ÖoB och jag köpte en vojlock och tuggummi :)
Gott* :P
Men nu ska jag inte tråka ut er mer, Ni ska få lite bilder! :*<3







Denna ska Bellsingen få:

Ganska fin :) :P<3


SES! :*<3


Kommentarer

ja jag älskar hästar :D

har 2 st hemma ;)

2010-04-10 07:54:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback