It Only Matters Who I Is...

2010-04-18 10:46:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Music's up
Listen hot stuff
I'm in love
With this
song
So just hush
Baby shut up
Heard enough

Stop ta-ta-talking that
Blah blah blah
Think you'll be getting this?
Nah nah nah
Not in the back of my
Ca-a-ar
If you keep talking that
Blah blah blah blah blah



Sho-lololo Ladies and Ladies Friends :]<3
Sitter nu här och Lyssnar på Ke$ha - blah blah blah Den ägger!.
Kollar även på mobiler vill typ ha en
Samsung B7300 Omnia Lite För typ 3 599
 Elr en
Samsung S8300 UltraTOUCH för 4 399:-, Dom ser typ lika dana ut, Fast Omnia Lite är touch,
Och UltraTOUCHen är en slide mobil.
Fast jag vet inte. Jaf måste ju paassa på för jag fyller ju år om 3 dagar på måndag!  :D<3
Så här kommer en liten
önskelista av vad jag önskar mig :)<3

BIKBOK:

SNYGGA!!
SNYGGA!
SNYGG!

GINA TRICOT:




H&M:







DIN SKO:

ÄLSKAR DOM HÄR SKORNA!


CONVERSE FRÅN DIN SKO:


ÅHLENS:

LOVE<3

MASCARA<3
VILKEN?


KICKS:






Nagellacksborttagning
Lösnaglar







Så kanske önskar mer, Men  får se :)<3
Jag får ändå 1 500 fast jag kan typ int köpa nå mkt för de ...:(
Men ja..



SES! :*<3

<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback