HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH (a'

2010-04-30 21:51:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Julia - Alla barnen hade ett liv förutom siv hon hade en kniv !
Jag - HAHAHHAHAHHAHHA (!!)

Haha Hon kom på nogon mer med Siv fast ajg kommer inte på den :/
Jaja, Efter skolan for jag och julia till julia och jag vofflade Julias hår.
Sen for jag hem (pappa komme och hämtade mig) Sen städade vi sen såg jag på tv,
Och sen komme Anette Och Kent.
Så då åt vi surströming<3
Det var gott!
Typ nyss gick vi till brasan fast johan hade redan varit där och tänt på, Satt typ halva brasan  var
typ bort :O<3
då gjorde jag en liten 'hög' som vi grillaade i och nu sitter jag här och lyssnar på listen to your heart<3
Dom andra är typ kvar för Daniel och  hans kompis komme typ, Sen komme typ 6 st till.
Så nu står dom nog där och dricker.
Ska nog se på 'i taker lyser stjärnorna'<3 (DEN ÄGER!)

SES! :*<3


Kommentarer

Duuuu.. Jag såg din kommentar på sofijahs låt och ba undra hur han fick reda på att du gilla han.. duvet killen?

2010-12-21 18:02:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback