Dillan (Diesel) Dorran (Doris)<3

2010-04-24 07:42:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


VofVof Från Diesel Och Doris!

Brotom?

Hej Från Mig<3

SkitIt<3

Igår så var jag på skolan och Lekte:)
Efter skolan så gick jag Ica (Kvatum) För pappa jobbade där igår.
Sen kl 4 så kom mamma så vi for på stan och Mamma köpte lite prenens åt mig till idag :)<3
Fast jag fick dom igår kväll ;)<3
Ni kan få se bilder på allt jag har fott i ett annat inlägg :)
Men idag så kommer Bodil och Mormor Kanske farmor jag vet  inte ~.~
Men Sandra kunde inte komma :(
Men jaja.
Får iaf främande STAVNING* så jag fårr ågra presenter :D
Men  pappa ska typ ringa en gubbe (KILLE) och
köpa en mobil av han till mig <3
Satt jag kanske får den i slutet av nästa vecka. Nästa helg iaf ska jag och pappa
fara och se på Shire hästarna<3
Så jaa, Det blir 100% kul!<3

Typ nyss så var jag uten med Diesel Och Doris, Vi gick till poolen. haha och kolla
jag hade Doris lös, satt då vi var på ängen vid poolen så hittade hon en pinne<3
Haha hon var så söt!
Men nu ska jag gå :**<3

SES! :*<3

<3


Kommentarer

ohh så kul att se shire hästar!!

2010-04-25 11:34:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback