Sandrizzzz:)

2009-09-13 20:12:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej:)
I fredas så gick jag och Sandra på stan:) Jag köppte typ inget...;)
Och igår var jag med Sandra oxå:) Vi for och red på Belinda:) Hon sparka bakut då jag skulle fatta galopp i en nedför backe *-* Så jag ramla av och jag träna dressyr så jag hade ju longa stigläder....
Så nu kan jag typ int gå o_O Då jag ska gå ut så har jag typ kryckor...:O
Det är inte sååå kul..
Och jag har typ hittat värssta bra låten! Den är precis som jag känner!!
Älskar den!

Idag så sms:a Sandrizzz hon fråga om hon kunde va med mig :)
Så hon har varit hos mig idag :) I morrrrn är re skola...NEEEEJ!! x)
Men nu ska jag typ gå....vi får se om jag har kryckor imorrrn...:P

Puzzzz&Kramzzzz!!!
Tamara är den stora bruna och Belinda är den lilla,tjocka,svarta ponnynÄlskar er Tamara ochBelinda!!!!<3<3<3333


Kommentarer

ahaha exakt (;

2009-09-13 21:08:15

heheeh.. x')

2009-09-15 07:54:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback