Kan man älska någon mer än vad jag gör.....Nej...

2009-09-21 20:37:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Den jag levde för:

fattar inte varför eller
var det gick så fel
plötsligt dög jag inte längre
utan dig är jag inte hel
du visste om mina känslor
och allt jag ville ha
va en framtid med dig
du och jag var självklart
men såret du lämnade
det blöder bara mer
du vet jag älskar ditt skratt
och jag smälter när du ler
minns du när vi träffades
på nyår med robban
du hade redan tjej
så jag börja aldrig hoppas
bästa vänner
det blev vi ganska fort
dela fritiden tillsammans
jag minns allting som vi gjort
när man trodde det var kört
att det bara fanns en vänskap
så ändrades allt
och kärlek kom tillbaks
aldrig förut hade jag varit så kär
minns alla känslor
fast det ändå blev såhär
tiden gick
och vi kom närmare varandra
du och jag blev ett
med våra läppar tillsammans

vi svor på att alltid vara vänner
men vad hände
vi förlorade varann
men du är alltid min ängel
det är otroligt
hur det kunde bli så fel
och det finns inget vi längre
så det fattas en del
utanpå ett léende
men inuti ett hål
att vara utan dig
är det som skapar djupa sår
lever med tanken
om att livet är hårt
försöker å de går
men det är jävligt svårt
alla gånger
som vi skrattat åt varann
alla gånger
som vi hållt varann i hand
alla gånger
som du sagt att du älskar mig
jag trodde det va sant
fan jag trodde på dig
tänker på dig varje dag
vill bara ha dig här
jag trodde inte ens
man kunde bli så kär
du va mitt allt
den jag levde för varenda dag
gå utan dig bredvid mig
så kommer inget kännas bra


Deet finaste jag vet:

Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.

vers.
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen
tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt
se mig i ögonen, de jag förstår nu
jag vet att vi båda vi behåller i en evighet
förlåt mig, om jag tvekar ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där
en bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner

ref. 
håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet. x2

Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet.

vers.
det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på tolfte i första
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
filip du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
jag säger så mycket men, detta är sant
du kan vara den rätta så håll hårt i min hand
första ögonkastet, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat

ref. 
håll hårt i min hand när änglarna faller
säg ingenting bara håll mig i handen
duu är det finaste jag vet, det finaste jag vet. x2

du är det finaste jag vet
du är det finaste jag vet, det finaste jag vet



Du var så mkt:

Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer någonsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skita i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och de vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. Känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen.
Du såg mig, innan någon annan sett mig.
Men jag förändrades, sen dög jag inte åt dig.
Du älskade mig så som en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.

[Ref.] x2
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.

Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, ingen annan stans.


Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Men du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vara dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dig igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stod du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som om du aldrig nånsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.



[Ref.] 2x
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, ingen annan stans.



^Tryck på bilden!!



























Kommentarer

hahah aha :]

2009-09-21 22:11:54

Hejsan, nu är jag back on track me bloggen, HELT ny design ! :* Vad tycker du om den? :)



Btw, göres idag? Jag är sjuk, så ska vara här hemma :)

2009-09-22 11:06:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback