Hejhej:) Ett vanligt inlägg och nå frågor:)

2009-09-05 16:31:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej:)
Nu kommer ett inlägg om vad jag har gjort idag:)
Och sen kommer några frågor:)

Idag har jag inte gjort så mkt:)
Jag vakna typ....OMG! 10 i 8!!
På helgerna brukar jag typ sova till 9 elr 11!
Men jaja:)
Då gick jag upp och åt frukost och såg på tv:) Gjorde en video:) Ni ska få se den sen:)
Orkar inte lägga in den nu :]
Sen vakna mamma,pappa och Amanda:)
Sen ringde bästisen 'Victoria' och då for jag till henne:)
Vi satt vid datorn:)
Sen for jag hem. Nyss var jag och red på min älskling!
Men nu håller mamma på att laga mat:)

Jag kom på lite frågor som ni kan få svara på:)
'Skriv svaren där ni komenterar!'

1. Gillar du Green day?
2. Gillar du Sofijah?
3. Har du mitt mobil nr?
4. Kan du göra en designe åt mig?
5. Känner du mig?

Haha...kom int på nå bättre frågor!!
Dom sög jag vet  :]

Jag ska försöka skriva ett ganske långt inlägg:)
Så...ni kan få veta lite om mig 'Om du nyss hittat hit till boggen så hjälper det dig att hitta en ny kommpis :] :
* Jag heter Maja.
* Jag är 12 år
* Jag älskar hästar.
* Jag bor i klutmark station (Skellefteå)
* Jag har msn.
* Är skötare på en ponny som heter Belinda.
* Går skola på brännan skolan.
* Älskar green day 21 guns, dead by april losing you och Beyoncé Halo 

Nu kanske ni vet lite mer om mig?

Men nu ska jag gå...:)

Hej då


Kommentarer

hahahh okej (;



har typ varit med min polare<3

2009-09-05 20:37:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback