Har bytt namn...♥Tahaa♥

2009-09-27 20:33:58 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


♥HejsanHejsan♥
Jag har kommit på att jag sak byta namn..elr iaf ändra
stavningen ;]
Så från och med nu så ska jag stava med y :) Mayah :)
Igår kväll så hade jag och Victoria uppe sittar kväll och
 vi var uppe till halv 6 båda två....
Och kl 8 skulle jag följa pappa och mamma och jobba på loppisen
som pappa skulle ha i lund där han ska ha bageriet ;]
Men då kunde ingen hämta mig och jag sms:a med Sandra och då
sa vi att Sandras mamma kunde hämta mig för dom skulle oxå till loppisen.
Men det blev inte så..
Utan pappas bror Fredrik kunde hämta mig..
Så jag skulle gå ut till vägen så att Fredrik såg mig för
han vet inte vars Victorias pappa bor...
Man ser inte hans hus ifrån vägen...
Det är typ 600-700 meter till deras hus...
Jaja...Då hämta Fredrik mig och vi for till loppisen.
Och då var Sandra där och då skulle igentligen Sandra till mig men då for jag till sandra istället
och då loppisen sluta så kom mamma och hämta mig och Sandra.
 Då vi var hos mig så kolla vi på mitt skol foto....
Sen gick vi ut med Rasmus♥

Men nu lyssnar jag på
Angelicah

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har du nån gång känt, att allt käns fel?
Man väljer fel väg, och det saknas en del, men hur man än vrider och vänder,
Ser man inte biten man önskar gud sänder,
En ledtråd att finna sig själv, För att kunna känna sig levande igen,
Du hör en röst som viskar ditt namn, Du önskar dig upp mot en änglafamn
om du kämpar, om du låter lågan brinna,
Då är möjligheten stor att övervinna, Rädslan för
att endag inte finnas,
Rädslan för att folk inte dig kommer minnas
Vem du är, var du är, Har du funnits och andats i denna värld?
Du får gåshud över kroppen,
Sakta försvinner hoppet....

Din dröm, min dröm, kan bli verklighet, tro mig jag vet,
Din dörm, min dröm, Vi kommer hitta biten som saknas i livet,

När ensam heten smyger fram, känns det som man befinner sig någon annanstans, i ett
isolerat rum utan fönster,
Man letar förbrilt efter ett mönster,
Var när, hur gick det fel?
Vad vem varför,
Blev det som det blev?
Nånting fattas, en bit av pusslet är borttappat!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







Kommentarer

ahaha joo ;)

jag fattar inte hur man kan göra så att håret blir rosa? x]

2009-09-28 15:27:18

SV: Jag har slutat göra designer...

2009-09-28 17:59:55

ahahah :]

jag har inte ens ph, bara gimp fast det sug ;p

2009-09-28 19:34:35

hahaa okejs ;)

2009-09-29 15:07:05

SV: Jag har inte tid längre,

2009-09-30 17:40:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback