TjosanHoppsan:)

2009-10-05 21:00:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
sry att jag inte har bloggat så mkt på dom senaste dagarna ;d
Idag på skolan så var Julia L sjuk :\
Så då var jag med Julia H :)
Vi hade sov morgon idag till 20 över 9 och
vi skulle sluta 12 :D
Vi sluta dagen med lunch :]
Men före det så hade vi engelska.
Och då såg i lejonkungen...bara på engelska..
Och Julia H skulle sitta brödvid Julia L men då satt jag mig brevi Jullan ;]
Och då sa fröken att man inte fick sitta på borden längst fram 
så jag ba
- ägda ;]
Och sen råka Nik-lina (Nickolina, Nicko) välta en stol och jag ba
- ägd ;]
Haha :P
Sen då råka Sabota (Daniel Sabota) ramla av stolen och jag ba
- Ägd ;]
Sen så råka jag bryta av min linjal och alla ba (alla jag hade sagt ägd till)
- ÄGD x]
Jag ba HAHAHAHAHHHAHHAAA xD
Sen då vi hade lunch så vänta jag på Jullia för hon skulle spea gitar :O
Och då satt jag utanför matsalen i den lilla korridoren där..
Och då kom Henke (Henrik) och fråga om han fick pengar av mig och jag ba
- Nae..varför?
Han ba 
- Derför jag vill
Och jag ba
- Du kanske skulle ha fått om du hade ett bättre skäl
(Stavning)
Men nu ska jag gå och göra nå roligt :D
Så vi ses!

PuzzÅkramzzz<3<33<33


Kommentarer
L I S A M A R K L U N D http://endastlisa.blogg.se/

SVAR: Okeysi, :* Åh, vad jag har tråkigt .. :> Händer idag då? :)

2009-10-06 13:57:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback