Ny favorit<3<3

2009-11-07 16:52:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ni fattar rubriken?!
hehe:P
Sofijah ft.The Z- Livet går vidare

Vers:
The z;

Jag försöker som fan, men det gick inte så bra,
För nu står jag här helt ensam, det är inte du å jag,
Tiden läker inte såren, speciellt inte mina.
Allt tar sin tid ja, Men jag kan inte sluta lida,
För jag älskar dig så mkt, Ja, jag älskar dig som fan.
Du är en ängel utan vingar men så jävla kall,
Dissar hela jävla tiden, vill inte hålla mig i handen,
Tanken dödar mig, är jag feg elr kanske för att du pratar med mig, utan ens säga tack!
Du bara går din väg, och jag får en tom famn.
Jag ringer up dig, men du bara garvar åt min ton.
Jag vill ha det som förut, du min syster ja din bror,
jag var dum, men du fucking bara dissade mig,
Jag ångrar allt, snälla förlåt, gumman jag älskar dig,
Fick en tår i öga när du förvann ur mitt liv,
Jag tog allt min tid men, saknar dig som fan så kom hit!
För dom ända minnena jag har ja, till mina sinnen,
Och nu spår jag kvar, de e mina bilder,
Å jag älskar den tiden, då vi njöt å hade kul,
Kunde stå tillsammans, kanske kunde tjafsa utan att du blir sur,
Jag kunde ge dig en kyss, du blickar tillbax.
Stjärnan lös för oss baby, du gör mig glad,
För jag tänker på dig, varje dag varje minut.
Och jag sover inte längre nej, jag kan inte sova ut.
 
Ref:
Sofijah;
Du var det bästa i mitt liv,
Snälla vår tid är inte förbi,
Vi kan väll börja om igen?
Se var vägen leder å tänka sen<3
Jag menar alla gör väll fel?
 Säger förlåt å jag menar det!
Kan inte leva utan dig,
vill va den bästa för dig igen!

Vers:
Sofijah;
Det var längesen du fråga hur jag mådde,
elr brydde dig,
Du frågar inte än om jag mår okej,
Har insätt nu att drömmar inte blir till värklighet,
För mina har krossats, av alla dina svek!
Den önska jag hade om ett värdigt  liv,
Rasade samman när du dissade mig på heltid,
Ibland tänker jag på tiden det var vi.
Men det är inget jag saknar längre,
Så jag skiter i´t!
Jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer,
För du leker bara me mig, å skämmtar om min ålder,
Minns att lyckan kommer och går,
Men min har fasnat i det gamla,
Du var underbar ett tag,
men såg dig förvandlas,
För den du är ida, det kan jag inte fatta,
Du skiter i allt, och går bara runt å snackar.
Du är FAlSK, när jag ser ditt rätta jag,
Och jag har fattat miisstaget är du och inte jag!
För varje gång jag ser dig så tittar du snett,
Jag undrar vad du är för nått, och vad som har hänt,
Du var den där perfekta, Men nu är du sämst.
Du har krossat mitt hjärta gång på gång igen!
Så jag går vidare i livet, men vänner vid min sida,
Jag årkar inte gråta mer jag årkar inte lida,
Du har förstört så mkt för mig, och tiden har gått åt,
Och vill du bli min vän igen, så måste du säga FÖRLÅT!!!!!!!!!!
Ref:
Sofijah;
Du var det bästa i mitt liv, snälla vår tid är
inte förbi,
Vi kan väll börja om igen?
Se vart vägen leder å tänka sen<3
Jag menar alla gör väll fel?
 Säger förlåt å jag menar det!
Kan inte leva utan dig,
vill va den bästa för dig igen!






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback