Varmt!

2009-06-25 15:14:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är såå varmt!!!!! Och jag är ju rödhårig så jag kan ju inte varaa i solen utan att typ ha ett ton sokräm på mig!!!!Annars så blir jag så röd och så får jag gätte många fräknar! Det vill jag inte! Jag satt på bron med Charlie och han svetades jätte mycket!! Så jag gick in med han och duchade han lite.

Nu sitter jag inne och skriver med er:) Charlie sitter och skvättar allt vatten på mig! tyup:)


Då pappa kommer hem så ska vi gå och bada. Men nu är Nickolina i gråberg men jag vet inte nummret till hennes pappa så jag kan inte ringa:( Men jag kan cyckla:) Det är inte så långt! Det käns då inte det!
Pappa ska köpa en lokal där han har haft sitt bageri föri tiden.. Men han köpte en ännu större lokal så då hade han ett Caffé och et bageri i ett. Det hette Konditori Kringlan och då han nade det första bageriet så hette det Bageri kringlan. Men nu har han sålt bageriet:(:(:(
Men nu kommer pappa....Hej då


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback