Sommarlov!!!

2009-06-13 10:46:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Heej igår fick jag sommarlov! Så kul! Och idag ska jag och min kompis Sandrafara till Joypeak. Det ska bli så kul!!
Man ser inte ricktigt men det var då vi sjungde.Jag stod längst bak. Det var 3 rader.

Jag och min klass. Elr man kanske ska seja 4,5,6:an Jag går i 5:an.


Det är Nils med gittaren,Alexander med den rutiga tröjan,Elina som har den vita tröjan och hon har handen vid munen,Linnéa som har en fläta i sitt hår jätte snyggt!!!! Linn F som har den blommiga klädningen hon står framför Alexander.


 Daniel med hatten,Chrille (Christopher) med kepan,Nils med gittaren och Oskar med monster kepan.

Beatrice med den gula tunikan,Linnéa sitter brevid Bea(Beatrice),Sandra,Jag;O,Nils med gittaren,Johan med gittaren.
Bakreraden: Elina som gör grimarsen,Sen Mattias,Sen Chrille,Petra,Gull hon var vår fröken hon holler i blommorna!, Linn F.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback