Petra,Unkas & Capella...

2009-06-22 15:43:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Heej igår så for jag till Petra och jag sovde där. Vi sove i telt. Och Petra och hennes mamma hade lånat 2 hästar så vi var med dom,Capella och Unkas. Men vi kunde inte rida idag det var för varmt.
Det vart iskalt i teltet! Men ringde Linn.F och frgade om hon kunde vara med oss och det fickhon. Vi åkte kanot till medle med vi for inte hela vägen till medle för slussarna var öppna så det var strömt.. Vi vände och får till en annan badplats.

Idag följde jag med mamma på jobbet i gunmark,hon jobbar på en bomster...sak. Det var jätte fint! Och det är en häst brevid mamma där hon jobbar och den hästen är jätte stor! Och jag ska få ta hand om den då ag är där.

Jag kan ta lite bilder på jjobbet så ni kan se!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback