Toodellooo....<333

2009-07-13 00:30:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Todelooo.....tingeling!!!!
Idag har jag varit med
Liza och vi var barnvakt.
Vi hade skit kul!
Vi hade bakat hos
mig. Vi skulle igentligen baka muffins..fast det vart typ hårda kakor!
Men dom gick att äta, dom var inte så goda..Tycker jag....'Förlåt
Liza!'
Vi var barnvakt till
Noel,Frank och Collin. Då Collin hade somnat så gick Liza och tog upphan så ho höll i han då han sov fast han "Vaknade" typ...Fast han "Somna" väldigt snabbt...Om han nu vaknade.

Men nu ska jag gå och sova!

NattiNat!!!

seS!!!!!!



Cool?TooleloooÄlskar dig gubben!!!!!!!!!! I miss u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

sv: oneejj, de är bara den där låten jag lyssnar på när jag är depp..

2009-07-13 01:15:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback