Hejhej!

2009-07-26 15:38:47 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Jag vet att jag inte har skrivit så mykt! Men jag har inte hafft tid..
Jaja...
Jag har varit med Sandra några dagar här i veckan, vi hade ganska kul faktist!
Vi red,och var med kaninerna och lite andra saker!
Första gången red jag Lordy har var jette snäll!  Och andra gången red jag hampus han var oxå snäll  men han är jette fjantig!! Han ville inte rida förbi Lordy.. Han var så jobbig!

Men igår var jag barnvakt en liten stund, Med liza.
Men idag ska jag nog gå ut med Rasmus, jag har köpt lite hund godis som han älskar!

Men mer har jag nog inte tänkt att skriva...
Just ja..! Jag sak legga in lite bilder sen!
men inte nu nu ska jag gå på loppis:) Hos Hennry det är en som har sommar stuga här i byn.
Han har en hund som heter Amiga som jag älskar!!! Vi 'Jag' brukar vara hund vakt åt henne,Och jag brukar gå ut med henne...hon älskar oxå hundgodisarna;)

Hejdå!
seS!!!!!!!


Kommentarer

sv: Ja det kan jag

2009-07-26 15:52:57

Åååh Hampus är min älskling!! Lordy är oxå bra förstås, men inte lika bra som Hampusen :)

Sandra rider ju med mig så det är ju hennes ridlärare oxå som vi lånat hästarna av ;)



Nej, jag har aldrig ridit Belinda :P



/Hon som älskar Hampus av hela sitt hjärta :)<33

2009-07-26 21:36:51

Du verkar haft kul! ;)

2009-07-28 17:57:48

Ja, alltså vi rider ju i samma grupp, och vi har gjort det förut någon gång också :) så vi känner väl varandra ganska väl, fast vi brukar aldrig umgås utanför stallet.

2009-07-29 22:12:58
Liza,Malin&Lisa. - LIZAMALINLISA.BLOGG.SE http://lizamalinlisa.blogg.se/

SV: Tackar :)

2009-07-30 01:14:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback