JulKul:D<3<3

2009-12-24 23:14:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



JulSåKul:D

Hejhej:D Ida så var ja med Bästis:D Vi bytte julKlappar;]<3
Jag fick en tvål;D Den var gjätte snygg, och lukta as gott!<3<3<3<3

Sen fick vi främande :)
Då såg vi kalle....Börjar faktist att tröttna på han ;(
Hahah ;}
Jaja sen åt vi då, Sen typ  5 öppna vi jul klappar:D:D:D<3<3<3
Jag kan säga några saker som ja fick:

Kamera<3
Plattång<3
2 mascara<3
Ds spel<3
Skärp<3
Typ reflex-Jacka...? Pappa tyckte ja skulle ha en då jag rider... Hahah<3
Godis<3
Typ Troser;P
Schampo<3

Och typ mer....Men orka int räkna upp allt;P
Kommer bilder sen:D:D:D<3<3


Puss,Kram till mina blogg läsare?;]

Kan ju bjuda på några andra bilder;P



Ja,mamma min syrra konfimeras?Pluppi-pluppi, mitt smeknamn:DMaja heter jag? haha;DTypp ja...;PEgo ja?Liza...;PLiza igen....Lite skratt där;P ahah
Jaa, i sommras...;P;P
Hade jag tråkigt??Eheheh;P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback